•7:50 AM



Assalamualaikum..

lama nya tak menulis..sekali menulis sekali lepas geram,sekali lepas tension sekali lepas kesedihan..
kadang2 bkongsi kegembiraan..betul bukan?
apa kaitan tajuk gan post ni?suka suki hati ak laaa~



erkk??apa kaitan gambar atas ni dgn ak??

erkkkk..muskil..suka hati ak la.ko kesah apa blog ak.HAHAHA

xde2..sori ya.ampun tuan puan..hmm beginilah nasib..
sebenarnya nk citer kisah CHEESY WEDGE,AK N DIA..

kau ada?ak ada.lalala~

tanggal 16 julai 2012..sesuatu telah terjdi..

pssssttt~jom kita gosipp-gosipping kejap.ngehngeh...
ak taw korang pom nk taw ada apa dgn 16 julai tu kan kan kan..

yg i taw..ada org tu gelabah duk sebelah i..
sekali member dpn perasan...terus dia terjah "org itu"..

cerita dia begini..
tgh duk mkn2 ckp2..tiba2 si rumate ak yg cun agi lawa agi baek hati yg kecoh ni pom buka mulut satu soalan yg BOOMMBASTIK!

"korang ni bila nk mkn nasi myak??"

dua2 manusia yg ada dpn dia ni: hah??
(senyum dan terkata..lps tu ubah topik.hehehe)

tetiba....~
soalan kpd si dia....
(lebih kurang mcm ni la ayat perbualan kami..x ingt)

Pjah: eh bedebar sgt ke ko duk tepi dia ni sampai semue kat tgn tu jatuh2.." 
ak: hah?sambil tegok tepi...tgk "si dia"...eh knapa?
(org tu duk sbelah i )huahuahu..
Pjah: ni haa ak tgk pegang tisu,tisu jatuh..minum ais,ais jatuh..pegang kunci..kunci jatuh..bedebar sgt kot duk sebelah ko ni...HAHAHA

ak dgn selamber nye tergelak..
owhhhh rupa nya ada org gelabah duk sblah ak..tu br dia..
haa ak ni??nmpk j cool biasa je tapi sbnarnya dlm hati ni nk jatuh segala hati jantung  paru-paru segala haa..tapi belagak COOL...HAHAH >__<

ok cukup smpai sini je lah ea kita gosip..nati kita smbg lagi..butbye~

apa jdi lagi?malas i nk citer..tggu lah bln 8 nati..lps raya kot..
Haaa~surprise..jengjeng3(^_~)





cinta itu sakit..sakit bila ia nya tidak pasti

|
This entry was posted on 7:50 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.