•7:07 AM



Kadang2 kita pernah jatuh tersungkur tersepak..
Kita sakit..megeluh seorang diri..

SAKIT laa!!waawaa(~_~)

kalau wktu kecik2 bila jatuh kita nagis kan?
masa mula2 kita nk blajar jln pom kita slalu nagis kan klo jatuh..kadang2 je tak ...
sbb??
kita dah lali dah bnyak kali jatuh masa tu...xsempat2 dah nk nagis2..
tapi klo ada org kita nagis kan sbb malu.heeee

kita jatuh kita bagun..jatuh dan bagun dan terus bagun smpailah kita blh berjalan kan?
tapi.....
kenapa bila kita besar..dewasa sikit saat kita jatuh kita dah mula nk give up..??
mula nk putus asa?
mula nk salahkan itu..salah kan ini?
kita dah abis ubat pelali kekuatan dah k?

baik jadi budak kecik klo macam tu kan?
KUAT!!
TAK KENAL ERTI PUTUS ASA!!
BERUSAHA!!

so?
hatta kita ni dah dewasa jganlah rasa diri kita ni bagus sangat..
Hidup ini adalah satu proses pembelajaran..proses mengenal erti kekuatan diri, kelemahan, dan daya diri untuk terus kehadapan tanpa melupakan Dia yg Utama..




kalau kita penah gagal sekali tak bermakna kita akan terus gagal..
teruskan berusaha!!berdoa semoga segala impian tercapai..
jagan kejar yg dunia shja..kejar jugak yg akhirat sana..insyallah berjaya dunia akhirat hendak nya..(^_^)

Chaiyokkk2!

jom kita exam bg result gempak!!
buktikan pada dunia..malaysia boleh!!
ak pom blh laa!!HAHAH >_<




|
This entry was posted on 7:07 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.