•9:56 AM





Kadang-kadang,

Kerana terlalu sayang dengan seseorang,
Allah ambil dia dari kita.
Allah jarakkan kita dengan dia.

Untuk uji kita.

Masihkah kita sayang pada yang MENGURNIAKAN rasa sayang itu
Masihkah kita sayang pada yang MENGANUGERAHKAN rasa sayang itu.
Dan masihkah kita percaya pada aturan DIA.


Untuk sedarkan kita.

Bahawa ada DIA yang perlu lebih kita sayangi, lebih dari segala-galanya.

Dan

Kadang-kadang,

Allah ambil juga kembali orang-orang yang tidak kita hargai.

Saat Allah jarakkan kita,

lalu timbul rasa rindu dan menyesal,




Itu bukan untuk menghukumi kita.
Tetapi untuk memberi pengajaran.
bahawa bila kita tak mahu menyayangi mereka,
Allah akan mengambil mereka untuk disayangi

lebih dari yang kita mahu lakukan..






*khas untuk shabatku yg sedang patah hati...semoga kamu kuat!!







Links to this post
•9:13 AM








jgn tny miss sape...miss sape2 je =p





anyway...hepi new year guys!!

hope this year become better than b4..

so ape azam tuk thn ni???

klo my frend azam die kawen thn ni..hahahah=p

smoga azam die tercapai..doakan iorg dipermudahkan segala urusan..insyallah..puk pangpuk

pang..mmg dah rmai member2 kawen..haishh cpt la plak..

tupp2!!dpt kad kawen..smoga bhagialah shbt2 yg dah kawen tu..



anywy..pray 4 me ok!!
(bkn tuk kawen je..tuk study,cita2,impian dan sgala2 nye lah)heheh





Links to this post
•5:37 AM


HELP!!

HELP!!

HELP!!





study kejap tp pengsan lama..byk agi xstudy tp MALAS~

sape2 ade ubat tolong lah share ubt ape yg ade tuk jd RAJIN ni..sobsobsob..

tension oo tgk buku gan note byk2 ni..mula la ngantuk..huhu





next factor BORING~

entah leee..(~__~)

klo byk2 bukak buku alamatnye mmg hmmmm~




habis sgala cara dah duk..last2 on9.kihkihkih..

bkak FB, on TWEEEt2, n update blong..kahkahkah..

terbaeekkk lah..

pastu tido..ZzzZZ




Links to this post
•5:20 AM


salam semue..
huh penat tgk status Fb korang..jap2
GUDLUCK EXAM..kejap2
BITAUFIQWANNAJAH..kejap2
BUAT LEKLOK EXAm..

exam OH EXAM...ape2 pom tuk smue..
do da best ok!!







Links to this post
•1:09 AM


kali ni sape2 rasa nk doa bertemu jodoh blh la amalkan doa ni..bagus gak semoga bertemu insan yg soleh blh memimpin keluarga yg bahagia hingga ke syurga..serahkan sgalanya pd Allah..biar die yg tentukan segalanye.Mungkin kita merancang tp die Maha Mengetahui segalanye yg terbaik..
Berdoa~ itu yg terbaek (^__^)





semoga ak di temukan insan yg terbaek untuk ku..aminnn



Links to this post
•1:01 AM



WaaaaWaaa...waaa

(TT__TT)

*ok paham dah knp.....laki mmg mcm tu..(~___~)


Links to this post
•12:28 AM









Links to this post
•12:17 AM




hai2...!!
dah bkurun x update.heee....
buzy laa++++MALAS =p
haishh exm ohhh EXAMMM..knape lah ko ade..malas nye nk study..bkn nye rajin sgt tp result nk slalu gembpak tp xgempak2 gak..padan muka sape surh malas..mlm nk exm mula la kalut..haishh..jgn la tiru camni..BAHAYA!!




Apa2 pom dokan sy exam ye sahabat2..lama kot exam..
thn nie exam thn dpn br habis..hahhah..start 28 dec 2011-15jan 2012..
lama x??hahah..dr 2011-2012 tu..hahah




study lu..caucincau!!
Links to this post