•1:25 AM




sobsobsob..
hati wanita itu rapuh...
walau ia nya pahit maka katakan lah jua..agak tidak ada hati yang terguris..
walau ia nya perit untuk diterima lebih baik itu dari suatu pengharapan yang tidak pasti..
mungkin ia boleh merosak kan segalanya..
sedehh...
oklah smlam x dapat tido..sbb??




biarlah rahsia..tapi ehem2 plak risau..biar pom jauh tapi dekat di hati..
dlm pkl 4 pagi dia msg "nyte" dan risau  x tido..

tu lah msg2 dia selalunya..hampir kerap kali "nyte" dari nya menjadi peneman dikala tgh malam..
bahagia?suka??
ya!!malu tapi mahu.haha>__<

tapi kadang2 hati ini terluka...
mungkin ada orang yang ke-3 diantara kami..
entah..
aku juga tak pasti..mungkin kisah ku dan kisahnya hanya kisah dogeng semata..
biarlah ku pujuk hati ini..jangan terlalu berharap..jangan terlalu mencintai..jangan terlalu...
jangan terlalu..tolonglah hati...aku takut...




Adakah kisah perkenalan bertahun aantara aku dan dia akan menemui hujungnya??
adakah jarak yang menjadi penghalang??
rumahnya di cni..U nya disana..bukan nya jauh..hanya 3 4 jam..
dimanakah dapat aku kukuh kan hati ku yang dia sememang nya tetap ada rasa seperti diri ku ini?
adakah hanya aku?
tapi kenapa setiap kali aku dalam kesedihan dia ada?
walau sesibuk mana pom dia..se buzy mana pom dia..dia selalu ada..
cuma kadang-kadang aku protes merajuk je=p
kadang2 dia yang x tido sebab aku..arghhhhh..
dia..dia..dia..dia..
semoga ini bukan hanya sekadar mimpi aku..
sayang itu dalam hati.tiada siapa yang tahu..hanya Allah mengetahui segalanya...

kalau lah boleh aku mengetahui isi hati nya....kalau lah...kalau lah..
sape lah boleh korek hati dia ni??meh sini nk tahu sikit=p
hmmm~
suka sangat dia ni main "hide and seek"..susah untuk diramal...






Setulus manapun cinta kita pada seseorang.... 
kalau dia bukan jodoh kita tetap bukan jodoh kita... 
berdoalah agar dapat jodoh yang baik-baik... pengakhiran cinta yang sedih mungkin ada hikmah yang kita sendiri tidak tahu apa yang ALLAH akan berikan pada kita nanti..





|
This entry was posted on 1:25 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kata-kata curiga: