•6:38 AM


sebenarnaya,saya jarang2 sakit..
saya perasan klo sakit mesti ada yang tak kena..ujian Allah..
mesti kepala tengah serabut dengan apa2 problem..
hmm~sekarang ni pom tengah berfikir..
nak bagitaw kat "dia" tak kena..tak nak bagitaw pom tak kena..
pendam sorang2 la dulu..pastu mula lah demam,selsema,sakit macam2 segala...
tanda2 saya tak de mood:
FB saya tak jalan...
no update!!!
no reply coment!!
huhuhu...
mana laa orang2 yang selalu bagi semagat ni pegi...=p
nak msg dia...tapiiiiiiiii..takut menganggu dia je..buat susah orang je..
siapakah?? ------> (^_^)v
FB stop??
nak update apa dah sedih+sakit..tak de mood lah..
tak taw nak letak tajuk apa nie..penat sangat..
badan tak sihat sangat..
tapi rasa nak mengadap labtop ni..
Dugaan Allah...sihat ingat akan Dia,sakit pom kena ingat akan NYa,..
gembira ingat Dia...ada masaalah pom ingatlah Allah..
Dia sentiasa bersama..
mata dah panas2 ni..selsema agi macam2 lah..
tadi kat sana sejuk sangat..
almaklumlah tadi kat cameron Highland..
sebelum tu ke perak..ok..
rasa kena stop dulu..salam..
moga cepat sembuh dan diberikan kesihatan yang baik..

Lain post cerita pasal pengembaraan menenangkan fikiran di Perak dan cameron Highland...
tapi tenang ke??????huhuhu...

nyte...(~_~)
oh ya..malam ni tepat pukul 12 cukuplah umur saya yang ke_....
doakan semoga saya panjang umur,dimurahkan rezeki,
berjaya di dunia dan akhirat dan sentiasa berada didalam rahmat Allah ye..
insyallah..





This entry was posted on 6:38 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kata-kata curiga: