•7:26 AM


Budu??haha..topic cam kelakar je..
alkisah......
my sis la..dia tengah buat paperwork tuk program dia nati..
habis idea saya bagi kat dia..hmm~saya kan biasa gak join program..
sampai la satu tahap ni dah buntu..tak de idea dah..
saya pom cadangkan dia tanya sorang ni..haha..
boleh lah sekali nak taaruf gan dia tu..amacm??nak kenal tak??
haaa..di pendek kan cerita..my sis pom kenal lah jugak orang tu..
tapi tak penah pom cakap..ikut FB g2 je la..
ok..so disebabkan saya tengah kredit free 7 hari ni..maka saya bagi je lah phone ni kat my sis..
call je lah..cadang sy laa..
tapi sebelum tu msg dulu orang tersebut..kot2 la menganggu dia k kan??
dah2 msg 2..dia cakap dia segan la plak..tapi dah tekan call..
hmm~hentam la belalang..
dipendek kan cerita....
kring2..kring..kring..
my sis pom cakap la dengan orang tersebut..
cakap pe tah..tetiba senyum..errrr~~ errr~ err~ tu je yang bunyi...
aishhh..cakap macam tak cakap..apa lah diorang cakap ni..
cam nak bebisik je..tak bunyi..haha..
tetiba letak phone..aik???c0nfius den...cepat nya!!
rasa tadi nak bincang pasal program..pasal recall la kata kan..
dah abis idea saya nak bagi kat dia..pelik kan??
rasa cam banyak je dia nak tanya tadi...
saya pom apa agi..msg la orang yang my sis call tadi tanya..
nak taw la jugak apa diorang ni cakap..tak kan errr~err~err je kot..
banyak btol idea orang sana bagi sampai tak terkata my sis d buat nya..haha
rupa-rupa nya..diorang cakap pasal BUDU..hahahahaha..
my sis mula-mula dengar suara orang sana terus blurr..
xtaw nak start camner..kahkahkahkah..
dia nak tanya pasal badan2 dakwah gan sewaktu dengannya lah..tetiba blurr g tanya..
"awak suka makan budu??"
kahkahkah..apa punya soalan la..haha..sakit perut2 duk gelak..
tak tahan den..dari mana dapat perkataan budu pom tak taw la..
tetiba je kott..memang teguling-guling gelak..
macam lah dia makan budu..hahaha..cakap pasal budu tetiba nie kenapa??haha
macam tu la cerita dia..kisah budu pada malam 1dis..
malam my bufday..hhaha..lawak..lawak..
rasa nya dia gabra tu dengar suara..tak penah2 kenal kan..tetiba je..
nak tanya badan dakwah tetiba jadi budu..eisssh..tak kene langsung..haha

haa..itu sahaja lah cerita pasal budu yang buat saya gelak terguling-guling malam ni..hahaha..
selamat malam...






This entry was posted on 7:26 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kata-kata curiga: