•12:26 AM


saya xsuka ditipu..sangat sedih bila kena tipu..
jangan tipu!!!..saya dapat rasakan nya..walaupom awak rasa saya xtahu...
berkatalah benar walaupom ianya pahit..itu lebih baik dari menipu...
saya cuma mahu kepastian..itu sahaja..
maafkan saya kalo saya telah menggangu awak selama ini...maaf!!



adakah ianya benar??
adakah benar seperti yang saya sangka kan dan rasakan??
katakan saja..jangan berdalih...
saya lebih suka berterus terang..
walaupom saya nampak gembira..tapi dalam hati saya sedih..
tapi tak mengapa..biarkan saja..asal saya tahu kebenaran itu...
kamu........saya tak mahu kamu menipu saya dalam apa2 pom..


dan sahabat2 juga..kalo ada pape katakan saja..itu lebih baik
tak kiralah apa pom..insyallah saya boleh terima dengan hati yang terbuka..
cuma saya tak suka di tipu hidup2..jangan maen2..
saya sakit untuk tahu kebenaran apabila saya sendiri yang cuba untuk mencari kebenaran itu sendiri..
saya juga tak suka di cabar..
sebab dalam diam saya akan cuba menyahut cabaran itu....

ye!!mungkin saya sensitif..
tapi sensitif saya hanya pada diri saya sahaja..dalam hati ini sahaja..
tidak ada yang mengetahui hakikat sebenar2 nya...
saya mudah menerima dan memaafkan..










This entry was posted on 12:26 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kata-kata curiga: