•6:56 AM

Ya Allah,
untuk kali ini sememang nya hambaMu ini buntu..
Diri ini confius,yang mana satu jawapan sebenar..
seriusly,untuk kali ini saya tak tahu yang mana satu kebenaran itu..
saya tak nak kecewa,saya tak nak sesuatu yang saya bayangkan berlaku..

Ya Allah,
untuk kali ini sememang nya terasa down sangat..tolong hambaMU ini..
lupakan semua impian palsu kedunia semata2...
buka kan pintu kemaafan dan kebaikan kepada kami..
jangan jadikan hambaMU ini perosak kebahagiaan orang lain..
sesungguhnya diri ini tidak penah tahu kan kebenaran yang sebenar..
kenapa mereka sembunyikan ia dari saya..??
kenapa dia tidak penah berterus terang??
susah sangat ke nak bagitau perkara sebenar??
kenapa nak tunggu sampai saya sendiri yang mencari??
dah berbulan2 saya cuba cari kebenaran...
tahap ni baru nak bagitau yang sebenar??
tapi kenapa masih nak main tarik tali dengan saya??
apa salah saya??
saya tak paham..saya keliru...permainan apa ni??
yang mana satu kebenaran..apa penjelasan awak pada saya??
awak kata di cini ada salah faham..btw ada someting..so??
apa salah faham tu??
saya bukan seorang yang sempurna...saya ada hati,saya ada perasaan..
saya bukan tunggul!!
kenapa???kenapa??kenapa???
saya tertanya2 tentang kebenaran tu..
tell me the whole story...dont wori i acept apa2 pom..
i try to be openminded..trust me..
awak tau tak semalam saya memang tak dapat tido..
sebab??
persoalan itu!!
apa ni??saya tak paham..
sangat sangat sanga tsangat tak paham....
maafkan saya kalo saya punca nya.....
maaf tersangat sangat sangat.....



di petik dari kisah seorg hamba Allah...
nantikan sambungan nya...


This entry was posted on 6:56 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kata-kata curiga: