•10:14 PM


selamat pagi!!
lama sudah terasa tak berceloteh disini..asingment dan exam sedang menanti..
almaklumlah..sedikit kebuzian melanda.hehe..ari ni rasa tertarik dengan FB..sape takde FB?
dari kecik smpailah peringkat tua semue ada FB zmn sekarang,cuma ada bbrp kerat je yg takde..haaa pelik?
tapi benar..ada kawan2 sy yg x suka dengan FB jd mrk lebih suka guna cara perhbgan lain..

TWITTER korng ada??follow me..KLIK SINI ...

sebenarnya FB ni agak bahaya jgak..
yang kawin blh cerai sbb FB..
yang tunanag blh putus sbb FB..

sbb??

mcm2 blh jdi dlm FB ni..
mcm2 fitnah blh jdi disebb kan FB ni..satu dunia tahu..satu dunia guna..
segalanya dihujung jari anda~



jadi berjaga2 lah bila post sesuatu kat FB..mungkin anda diperhatikan musuh atau pengkhianat atau peminat atau sebagainya..mungkin anda maksudkan lain tapi org lain paham lain..
hai FB~


kurangkan kontroversi..tingkatkan prestasi~
hahaha..

|
This entry was posted on 10:14 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 kata-kata curiga:

On August 4, 2012 at 10:21 PM , dEdEQ dE wIshEs said...

SIB BEK DA X MEN FB DA SKNG .. DA KURENG GADO2 .. HEHEHE .. BLOG ON9 .. BLOG PUN KALAU SALAH GUNA .. LEH BERBAHAYA GAK .. HEE~ ..